Great Britain!

Tjenare Alla sommartoppar!

Här kommer en fortsättning på min GB resa..

Efter att ha varit i Lizard fortsätte vi upp till Dent men stannade vid vägen för att övernatta på hotel

"The Carpenter's Arms Inn". Nedrevåningen var inredat i pubmiljö och på övervåningen var det mordent och frächt. 

Gillade det!

"The Carpenter's Arms Inn"



Dagen efter skulle vi åka raka vägen till Dent men när vi väl åkte förbi en av dom mest kändaste trädgårdarna
i värden så måste man ju stanna till och kolla på Hidcote Manor Garden gord av Lawrence Johnston.

Och så klart tog jag kameran med mig för att ta foton på blommer från Hidcot Manor är ju kul!

Bilder - Hidcote Manor Garden





När vi kommit till Dent för att hälsa på våra vänner så gapade vi hela tiden efter som landskapet var så
vackert. Om man vevade ner bilruttan så kunnde man höra får, lamm och kor hela vägen ner med bergen.

Vi var hos Philippe, Jema, Samuel och deras ettåring Luan två dagar och tre nätter.

bilder












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Kontakta mig:
[email protected]




RSS 2.0