Mitt ny år! "Serie"

Gott nytt år på er! Har sovit till kl ett idag känner mig forfarande lite trött. Gick och la mig fyra, hehe.
Har gjort en liten serie till er om hur mitt nyår blev!
Först kom vi till nyårs festen där vi skulle va (hos några grannar). Vi dansade lyssnade på musik och fota + filma.
Sen åt mat...och sen, bla, bla, bla och sen filmade vi och bla, bla och sen åt vi efterrätt!
Efter det gjorde jag och min kompis ett uppträdande typ sjöng en låt som vi gjort! 
Och efter det så gick vi till ett ställe med bra utsikt t.ex ett berg och kollade på fyrverkerierna!!
Och då var typ klockan ett på natten när vi kom hem så då kollade vi på film!
Vi såg "Miss secret agent 2" med Sandra Bullock!  Den var jätte rolig/bra!
Gick hem somnade kl fyra, Theehe! Ses håppas att ni haft ett bra nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Kontakta mig:
[email protected]




RSS 2.0