NY MOBIL

Hej folket!
Jag har alltid haft ett stort problem under det senaste året med mobiler och alla runt omkring mig har haft det svårt att få tag i mig via telefon. Det har alltid bara varit ett problem som jag inte velat ta tag i. I sommras fick jag äntligen en ny mobil men efter som man är så klumpig så fick den en vattenskada när jag var i England. Så in på service och kanske 2 månader utan mobil så fick jag en tillbaka en likadan model! ♥
 
Och till alla er "Iphone lovers" sorry men Samsung är en bättre telefon och jag gillar Anroid. Utan Steve Jobs så kommer Apples mobiler att konkureras ut till nya märken som Samsung osv. Jag är ialla fall nöjd med den och rekommenderar den verkligen.
 
mobil: Samsung Galaxy S4 mini
Bilder på skal kommer senare..
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Kontakta mig:
[email protected]




RSS 2.0