Englands resa!

HELLO Sommartoppar!

Har fötterna på jorden (äntligen). Har precis landat från Arlanda från England!

I England har jag (+ familj) varit i London, salisbury, Lyme Rigis, Lizard & Dent.

I England köpte jag: en britisktelefonkiosk av plåt som man ska lägga små pengar i, lös naglaroch ett par

glasögon med englands flagga på!




I salisbury övernattade vi en natt på hotel "The Cathedral". Och efter natten åkte vi till  Lyme Rigis och
var på hotel "The Royal Lion Hotel". Där övernattade vi två dagar.

Bilder från Lyme Regis:



På Lyme Rigisbetch var det typ nio militärfallskärmshoppare som gorde en uppvisning på betchen (bilder).



Efter att vi varit i Lyme Rigis så åkte vi ju till Lizard. Lizard är en av dom mest vackraste ställerna i England
(entligt mig).

Här kommer fotona!

....Havsvattnet är så blått som det bara kan bli, nästan som i thailand bara lite mer bergigare....

... Our Hotel...i Lizard



Övriga Bilder



Cupcakes!

four a clock tea i Bath..


Skriver mer imorgon om (mitt) Great Britain! 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Kontakta mig:
[email protected]




RSS 2.0