Foton som bara blivit liggande..

Har verkligen varit lite nere på bloggen men nu får det räcka! Måste sätta igång med bloggandet mera!
Så här kommer ialla fall några foton från några stunder när jag bara råkade ta upp kameran och fota lite till bloggen. Men inte kom de fotona up, nej nej. Men här är de små foton från små stunder ! ♥
+ Har börjat tänka på vem som är min idol/icon..hm? Jag tror nog det är Anagina! Ni vet bloggarnen/programledare över sitt eget program på svtplay! Så nu har jag en liten fråga till er vem är er idol/icon/ förebild?? Kommentera!
ses! PhotoAgnes

Kommentarer
Postat av: Fatma - JULKALENDER

Dagens lucka innehåller en utlottning av en halsring :)

2011-12-17 @ 21:52:46
URL: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Kontakta mig:
[email protected]




RSS 2.0