ÅRSRESUME 2011


I Juli: Det var då jag började blogga, så nu har jag bloggat i ett halv år! I början av Juli åkte vi till vår landställe
i Halland! Sedan åkte vi hem.Till Stockholm för att fira midsommar! Efter som det var början av Juli hade sommarn redan kommit så jag la upp ett sommar collage om kläder!
I Juni: Hade vi precis kommit hem till Stockholm skulle fira midsommar men vi skulle även gå på en hundutställning med vår hund Molly! På midsommaren gick vi till Skansen!
Vi vann inte men jag och Siri ställde upp i Junior och jag vann! + Sommar collage "kläder"
I Augusti: Åkte till Storbritannien och fick min fina design av Thelionqueen även som min syster!
Mycket foto blev det vara med kompisar! Jag gjorde även ett sommar collage om sommar modet!


I September/Oktober: började Hösten komma! Hade börjat i skolan. Byt tema på blogg designen  till lite Höst aktigare. Varför inte ta med kameran ut för att fota alla höst färger?
Och i Oktober gjorde jag även tre höst collage ett med mina foton, ett med höst smycken och ett med kläder!

September↓
Oktober↓

November: I November händer det inte så mycket varken på bloggen eller hemma/skola..Förutom om att det är
Alla helgona och jag och min kompis går ut på trick or treat! Fotar slutet av hösten och börjar skriva min önskelista! Gjorde även i början av November ett mode collage!
December! : Nu har äntligen JULEN kommit! Men tyvärr blev det en ganska grön jul. Men På Jul åkte vi till släkten
firade Jul hos dem Smålänska släktingarna det här året! Sedan åkte vi upp till Värmland för att fira en andra Jul där! Sedan kom dagen vi alla håppats på.. NYÅR! Och på nyår blev det fest med grannar och familjen! 

Kommentarer
Postat av: Olle

Vilka fina bilder och vilken söt basset! :-)

/Olle

2012-01-06 @ 16:09:06
Postat av: Jenny

allt bra idag? :)

2012-01-06 @ 22:24:38
URL: http://jennyhanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Kontakta mig:
[email protected]




RSS 2.0